Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

skrivkramp

Av Johanna - 19 maj 2009 11:54

Ja nu ska jag skriva en individuell uppgift till skolan och jag antar att det är därför jag skriver det här. Man kan ju tänka att det är fingrarna som behöver värmas upp men helt ärligt så har jag bara en enorm mental spärr gentemot att börja skriva det som egentligen skall skrivas.


I runda slängar var det väl tusen år sedan jag bloggade. Jag har gjort annat jag. Typ vattnat blommor, matat marsvin och andra djur, arbetat, skaffat fler högskolepoäng som inte gjort mig klokare, blivit kär och blivit ihop med typ världens bästa kille.


Det märks verkligen på växtligheten här hemma att det går mot varmare tider. Jag känner mig översållad av blommande hoyor och mina stobladiga hoyor gör perverst stora blad. Plantor har kommit ut på balkongen men sen blev det kallt så de där småplantorna får man be böner för nu. På jobbet byter vi skott med varandra så jag är verkligen översållad med massa nytt och spännande som jag inte i alla fall vet vad det är för något jag har fått. Men två favoriter är rexbegonian och klumpbegonian. Jättefina prickiga blad och blommor som känns japanska på nått vis. Hoppas de överlever. Räkna med dokumentation senare.


11-kaffedags klockan 12, küß!
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 23 september 2009 10:43

Ja i natt kom ett gäng till. Vet inte riktigt vem som är mamma men det märks nog inom kort. Det känns lite bekymmersamt nu. Tänk om de andra två också har bebisar i magen? Då kommer jag ha ca 40 möss inom kort. Mushannarna ska tydligen inte gå att sä...

Av Johanna - 21 september 2009 10:02

Måndag. Jaja. Vi lämnar det. Går vidare. Lite bakåt i tiden. Hälsade på Västerås i lördags. Det var kulturnatt och Jonas kompisar ställde upp med två filmer i två filmtävlingar. Det var väldigt kul att se deras filmer varav Jonas hade huvudrollen i d...

Av Johanna - 17 september 2009 10:36

Jag undrar om jag har börjat med en ny rutin... Två mornar i rad har jag gått upp 7 för att tvätta. Tvättstugan är alltid ledig då har jag märkt så man kan gå ner och bara tvätta en maskin. Det är lagom med en maskin för det är precis vad som får pla...

Av Johanna - 15 september 2009 07:59


Sömnpillerkursen fortsätter... jag förstår inte hur det kan vara beviljat att man får studiebidrag för det här faktiskt. Igår var det en så konstig dag i skolan så jag vet faktiskt inte ens om det går och beskriva. Vi skulle handleda varanrdra via te...

Av Johanna - 4 september 2009 10:04

Då var det dags att skriva ett inlägg igen. Har haft lite svårt att hålla igång bloggen. Nu har skolan dragit igång igen och vi har en kurs i utvärdering innan praktiken börjar v. 40. Jag älskar att utvärdera och utvärderar det mesta som sker i mitt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards