Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Johanna - 13 augusti 2008 15:10

Ja nu är jag på  väg mot en ö igen. Imorgon byter jag ut Uppsala mot Karpathos. Jag och tre andra heta tjejer sticker och lägger oss på en strand på något som ska vara en fantastisk ö som ligger så långt söder ut man kan komma i Grekland. Det hela bestämdes igår. Living the dream, superstar glamour (internskämt). SMHI säger att Sverige får 14 grader i helgen och att Karpathos får 25. AAAA7 (internt igen)!!! Igpr investerade jag i den mest tacky bikinin ever! 50 pänn. Guld och råsa rosor. Det kan inte bli bättre alltså. 


Idag håller jag alltså på att pysslar och påtar så allt ska vara iordning inför resan. Jag har en fantastisk inneboende nu som, förutom att han smsar mig och vill bjuda mig på trerätters middag ikväll, kommer att mata och vårda mina djur. Det är toppers!


Kanske är jag obligerad att berätta om lite annat? Jag göör'e.


Island in the sun var fantastiskt trevligt även om jag  är en tant som lägger mig tidigt och går upp vid 6.30 Inte festivalanpassade tider direkt.  Runt 300 besökare, väldigt intimt, alla kände alla på något sätt.


Väl hemma i Uppsala kom blåbärsplockaren tillbaka. Vi åkte till Hårsbäcksdalen utanför Heby och tittade på grodor och ormbunkar. Hårsbäcksdalen är också fantastiskt, vilken miljö. Någon hade ristat in "Varning för vildsvin" på naturreservatets infoskylt vilket gjorde allt lite mer spännande.


I helgen fyllde plastfarmor 70 så det var kalas i Heby. Det var kul men jag fick allergiska reaktioner då jag vräkte i mig potatissallad. Jag glömmer alltid bort att jag är laktosintollerant. 2 timmar låg jag och vilade efter min dumdristighet.


Chillade och coolade med mamma och Urban i söndags, sen åkte jag hem för att sen åka till Sala och hänga mer med mamma och Urban igen och lite mer plastsläkt. Äta, bada och mysa. 


På marsvinsfronten har jag lyckats få ihop Abiona med Mästersson. Han är rätt ärrad men nu funkar de ihop. Abion är en bitsk liten tjej.


Dags att fortsätta packa.  



Av Johanna - 13 augusti 2008 13:57

Datorn är trasig så jag är inte så aktiv på det här internettet längre som ni märker. Kanske har jag råd att köpa en ny någon gång.


Idag har jag gjort ett personlighetstest. Tänker här redovisa resultatet:

Frågan är om det ens finns namn på alla dina neuroser och antisociala personlighetsstörningar. Du är psykotisk, fullständigt egotrippad och i ditt egna lilla universum är det bara din vilja som existerar. Förmodligen har du inga vänner och om du har det så är de av samma skrot och korn som du. Din personlighetstyp kan beskrivas som narcissistisk, men du är inte så ovanlig och originell som du tror. Faktum är att världen kryllar av människor som du i olika skepnader. Vissa är självdestruktiva och andra bara destruktiva. I vilket fall så gör vanligt folk bäst i att hålla sig undan.


Jag undrar vart jag har gjort av min solskärm som det stod "jag verkligen älskar mig själv" på...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards