Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Johanna - 14 januari 2009 15:54

Det är inte lätt alltså. Har arbetat med den här uppgiften för länge nu. Man vill mycket hellre göra andra saker men endå ha datorn i knäet ifall att man skulle få för sig att skriva på det man ska.


Igår gick jag till affären och eftersom att jag är en fryslort så tog jag på mig mina snow-joggers. Men det är ingen snö att jogga i i den här landsdelen utan det är bara lera och då blev jag väldigt sugen på att skriva ett blogginlägg om att mina snow-joggers är mud-joggers... 


När jag kom till affären såg jag en arg lapp om att skolungdomar inte fick vara i affären på skoltid för att det upplevdes som ett arbetsmiljöproblem hos personalen, det blev jag också väldigt sugen att blogga om.


När jag var hungrig i går så kunde jag abselut inte komma på vad jag skulle äta. Magen talade inte om för mig vad den ville ha och genast tänkte jag: Men det kan jag ju göra ett blogginlägg om! Kanske kan få mattips i kommentarerna?! 


Allt för att fly uppgiften. Men jag höll mig rätt bra tycker jag. Nu får jag göra meningslösa blogginlägg för nu är jag så hungrig så jag kan inte tänka och baguetterna som är i ugnen är precis strax klara. Så nu får det vara slut på bloggandet för idag. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards