Direktlänk till inlägg 18 juli 2008

på väg mot en ö

Av Johanna - 18 juli 2008 13:37

Sitter här och vilar fötterna efter att ha haft dem i nya skor i ett dygn - minus natt. Skorna är neongröna och spetsiga och kostade 80 spänn. Vilket fynd. Fötterna är nu röda men de neutraliseras snart.


Igår spelade jag, mina fötter och skorna minigolf. Jag gick i mål på 79 poäng eller nått. Motståndaren hade 50. Förloraren, dvs jag, blev bjuden på en chokladboll för att få ett litet endorfinpåslag. Sen träffade jag blåbärsplockaren igen. Inte för blåbärsplockning denna gång utan nu var det vin och körsbär - minst lika trevligt som blåbärsplockning höll jag på att skriva men det var trevligare för vin och körsbär är inte lika med myggbett, behöver inte va i a f. Och igår var det inte det. 


Nu har jag vilat klart fötterna och det dags att städa iordning här hemma. Imorgon åker jag till Öland och jobbar en vecka. Golfmotståndaren bor då här hemma och matar fyrbeningarna.


Tjao! 

 
 
Annie

Annie

21 juli 2008 10:46

Vink Vink. Hoppas du får en trevlig vecka på ön.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Pär

Pär

23 juli 2008 18:46

Dricker man vin känner man i alla fall inte myggbetten lika mycket... eller också gillar myggen inte 'lukten' av alkohol mne jag tror mer på det förstnämnda.
Öland är ju trevligt, jag brukar vara i Byxelkrok några veckor på sommaren och lite helger då och under resten av året.

http://sundback.dyndns.org

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 23 september 2009 10:43

Ja i natt kom ett gäng till. Vet inte riktigt vem som är mamma men det märks nog inom kort. Det känns lite bekymmersamt nu. Tänk om de andra två också har bebisar i magen? Då kommer jag ha ca 40 möss inom kort. Mushannarna ska tydligen inte gå att sä...

Av Johanna - 21 september 2009 10:02

Måndag. Jaja. Vi lämnar det. Går vidare. Lite bakåt i tiden. Hälsade på Västerås i lördags. Det var kulturnatt och Jonas kompisar ställde upp med två filmer i två filmtävlingar. Det var väldigt kul att se deras filmer varav Jonas hade huvudrollen i d...

Av Johanna - 17 september 2009 10:36

Jag undrar om jag har börjat med en ny rutin... Två mornar i rad har jag gått upp 7 för att tvätta. Tvättstugan är alltid ledig då har jag märkt så man kan gå ner och bara tvätta en maskin. Det är lagom med en maskin för det är precis vad som får pla...

Av Johanna - 15 september 2009 07:59


Sömnpillerkursen fortsätter... jag förstår inte hur det kan vara beviljat att man får studiebidrag för det här faktiskt. Igår var det en så konstig dag i skolan så jag vet faktiskt inte ens om det går och beskriva. Vi skulle handleda varanrdra via te...

Av Johanna - 4 september 2009 10:04

Då var det dags att skriva ett inlägg igen. Har haft lite svårt att hålla igång bloggen. Nu har skolan dragit igång igen och vi har en kurs i utvärdering innan praktiken börjar v. 40. Jag älskar att utvärdera och utvärderar det mesta som sker i mitt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards