Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Johanna - 14 juni 2008 17:39

Så gjorde jag ett personlighetstest idag då.


Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.


Måste liksom spara den här sliskigt pretatiösa beskrivningen och använda den i alla sammanhang som jag måste göra någon form av presentation av hur jag är som person. Det är ungefär precis så här jag önskar att jag vore. Testet tyckte också lite som jag i karriärsvalen.


Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tankläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, SYO-konsulenter, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.


Nu sätter jag min mentala ålder på 28 och går ut i sommarkvällen på mitt kraftfullt orginella sätt.




Av Johanna - 14 juni 2008 01:16

Jag har satt personligt rekord i vuxenpoäng den här veckan.


1) Ringde bilverkstan (jag slog nummret till verkstaden, en röst säger att jag ska göra val. Tryck ett för Volvo. Inte så svårt val. Men sen när signalerna började tuta så dunkade hjärtat så hårt så att det blev ailen-varning på mitt bröst. Och så slog det slint och jag kom inte ihåg vilken sorts Volvo jag hade. Men som tur var hade jag en nära vän på MSN som jag kunde fråga som hade hästarna hemma till skillnad från mig. Det var en supersnäll man som jag fick prata med, han var så fin i luren så jag höll nästan på att fria alltså. Det är sant. Men jag nöjde mig med... se nr 3)


2) Lämnade in bilen på verkstan. Med hjälp av samme vän som tidigare. Måste ju knuffa igång bilen. Den spann som en katt när jag väl fick igång den.


3) Skaffade Volvokort.


4) Skaffat hemförsäkring. Jag har visst levt hela mitt vuxna liv oförsäkrad (förutom det man får från jobbet då). Men nu är i a f mitt hem försäkrat. Tog en sk drulleförsäkring också. Lika bra för jag är rätt drullig av mig.


Jag har väl samlat så mycket vuxenpoäng nu så jag borde få ett extraliv tycker jag. Gjorde ett vuxenpoängstest mitt i allt - kom dock bara upp i 24,6.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards