Alla inlägg den 5 september 2007

Av Johanna - 5 september 2007 19:49

Nu var det väldigt längesedan jag yogade men i dag var jag i studion och yogade ihop med en grupp som ska vara i nivå med vad jag var för 6 månader sen. Men det kändes snarare som att de var 6 månader före. Jag blev dock inte så svettig som jag kunde bli förra terminen och det tyder väl på att vi inte gjorde lika många övningar och inte lika snabbt. Men det räckte gott och väl. Jag höll fasen på att svimma av utmattning. 


Vissa saker har dock hållt i sig, helt stel är jag inte. Jag kunde sitta i full lotus och jag nådde tårna och golvet när jag skulle. Men det är kondisen. Och jag orkar inte hålla ut andetagen. Nu måste jag yoga varje dag tills nästa vecka så jag är ikapp min grupp. Och det tänker jag fanken göra också.


Något jag inte fattar är hur en del personer inte verkar svettas? Hur kan de inte svettas? Mina kläder blir dyngsura rakt igenom och håret är blött som efter en dusch. Mattan man håller sig på blir hal för det bara droppar och droppar. Och det börjar på en gång, hinner knappt komma igenom en solhälsning förrän det börjar droppa från nästippen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards