Direktlänk till inlägg 24 juni 2007

könsbyte

Av Johanna - 24 juni 2007 19:37

För andra gången i mitt uppfödarliv har en marsvinsunge bytt kön. Det var inte en han det var en hon. Jag har ju självklart sett fel från början, för marsvin är väl inte hermafroditer väl? Och självklart var jag ju tvungen att gå igenom alla marsvinsbebisar en gång till. Men det var inga andra könsbyten på gång.


Jag måste ju verkligen bestämma vad alla de här små nakenfisarna ska heta... Vad sägs om:

Överbiblotikarie Pipa Larsson
Öronläkare Vivecka Nhakén
Överstinna Vivi Svini
Örtagårdsmästare Curry Koriander
Överintendent Mästersson

 
 
Natalia

Natalia

24 juni 2007 23:28

Måste bara säga att jag älskade namnen: "Öronläkare Vivecka Nhakén" och "Överstinna Vivi Svini"! :)

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Natalia

Natalia

25 juni 2007 11:46

Det låter bra med lite resurser inför framtiden :)

Hehe ska försöka låta bli HK under semestern iaf... Tack så mkt det ska jag ha, hoppas du också får det kanon på Samos när det väl blir din tur. Älskar verkligen Grekland, maten, öarna, ja allt! Såg att Samos ligger väldigt nära Turkiet, då kan du passa på att besöka 2 länder :)

http://hellopiggy.bloggagratis.se

 
Ida

Ida

25 juni 2007 12:13

Åh vilka bra namn det blev!!

http://idefix.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 23 september 2009 10:43

Ja i natt kom ett gäng till. Vet inte riktigt vem som är mamma men det märks nog inom kort. Det känns lite bekymmersamt nu. Tänk om de andra två också har bebisar i magen? Då kommer jag ha ca 40 möss inom kort. Mushannarna ska tydligen inte gå att sä...

Av Johanna - 21 september 2009 10:02

Måndag. Jaja. Vi lämnar det. Går vidare. Lite bakåt i tiden. Hälsade på Västerås i lördags. Det var kulturnatt och Jonas kompisar ställde upp med två filmer i två filmtävlingar. Det var väldigt kul att se deras filmer varav Jonas hade huvudrollen i d...

Av Johanna - 17 september 2009 10:36

Jag undrar om jag har börjat med en ny rutin... Två mornar i rad har jag gått upp 7 för att tvätta. Tvättstugan är alltid ledig då har jag märkt så man kan gå ner och bara tvätta en maskin. Det är lagom med en maskin för det är precis vad som får pla...

Av Johanna - 15 september 2009 07:59


Sömnpillerkursen fortsätter... jag förstår inte hur det kan vara beviljat att man får studiebidrag för det här faktiskt. Igår var det en så konstig dag i skolan så jag vet faktiskt inte ens om det går och beskriva. Vi skulle handleda varanrdra via te...

Av Johanna - 4 september 2009 10:04

Då var det dags att skriva ett inlägg igen. Har haft lite svårt att hålla igång bloggen. Nu har skolan dragit igång igen och vi har en kurs i utvärdering innan praktiken börjar v. 40. Jag älskar att utvärdera och utvärderar det mesta som sker i mitt ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards