Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Johanna - 19 oktober 2007 14:44

Den här veckan har jag gjort det: Jag har stått på huvudet. En hel nanosekund helt ensam utan stöd. Det här ska övas in ordentligt kan jag säga. Jag har varit superrädd hela livet för att stå på huvudet. Men nu ska det bli ändring på det. Det är yoga jag surrar om förresten. Märker att jag har fått mycket starkare magmuskler nu, det gick mycket bättre i alla övningar när man står på nacken och har ben och mage i luften - och det är ju några stycken nu. Men triceps... det har jag fortfarande inga.


I övrigt har veckan varit allmänt upp-och-ner också. Har gjort klart det sista individuella arbetet idag. Det har tagit i princip två veckor och jag är absolut inte nöjd. Men jag känner att jag inte kunde göra det så särskilt mycket bättre när det inte gick att få tag på lämplig litteratur. Jag såg så fram emot att lämna in det här arbetet och sen arbeta av veckans disk och byta djurburar. Men icke. Jag ligger nerdekad i soffan, i någon sorts nys-snor-febersjukdom som jag tror kallas förkylning av vetenskapen.


Roar mig med att spela betapet som är ett utmärkt tidsfördriv för en sjukling som mig. Synd bara att hjärnan inte fungerar och jag tappar i rating hela tiden. Betapet är som alfapet fast på intenet, fast det visste väl alla redan? Om inte så prova på www.betapet.com


Igår var mammas kille istan och hälsade på. Vi åt bland annat sushi. Han är inte så sushivan. Han tappade mobilen i wasabin. Förra veckan tappade mamma mobilen i en öl.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards