Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Johanna - 23 oktober 2007 10:36

Lördag: Skogspromenix. Vi var ett stort gäng som traskade ut i hågadalen. Det var så hiskeligt mysigt. Gammalgammal skog, såg inte ut som någon gått i den på evigheter. Jag tror vi var ute i fyra timmar. Hittade typ ingen svamp. Men vi såg en ascool tall som ramlat omkull för längesen och blivit överväxt, i rotsystemet var det ett fågelbo :)


Söndag: Marsvinsutställning. Mästersson var mer eller mindre skräckslagen och agerade väldigt märkligt. Han stod på tårna och sträckte på halsen och pep. 88p skrapade han ihop. Fast om man summerar siffrorna blir det 89 men marsvinsutställningar utförs ibland i paralella universum där det man adderar inte har betydelse för summan ;) 


Måndag: Pallrar mig iväg till jobbet fast jag känner mig sjuk. Men vi ska ha lönesamtal och det kan inte vänta. Det går rätt bra hela dagen men jag hostar och snorar och nej, helt frisk är jag inte ännu. Måste gå en sväng på stan för att införskaffa presenter åt ett födelsedagsbarn. Stöter i hop med T under lite lustiga omständigheter och hon lyckas få med mig på kortfilmsfestival. Det var inte någon bra idé. Jag somnade direkt under första filmen som jag tror var bäst faktiskt. Handlade om isländska brottare. De andra filmerna var inte så bra heller och jag bara hostade. Fick springa ut på toa för att dricka vatten och snyta mig. Då var det så mörkt så jag gick fel och gick in i en vägg.


Tisdag: Ligger just nu nerbäddad med datorn som värmekälla. Ska försöka ta mig i kragen och göra lite skolarbete och städa lite här hemma. Sen ska jag försöka åka hem till min vän S som fyller år idag.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards