Alla inlägg den 10 april 2008

Av Johanna - 10 april 2008 23:48

Imorgon ska jag försöka ta mig till Stocken för att gå och se världens bästa band - The Kid! Egentligen är det inte världens bästa band men kanske Sveriges bästa band i sin genre? Men internt kallar vi det världens bästa band av en anledning jag bara inte orkar gå in på här. Och skitisamma det är i alla fall ett av de få nu aktiva band som faller mig i smaken.  Har tidigare sett dem på ett regnigt popaganda, sen har jag suttit väldigt nära sångerskan på pusterviksbaren (det var riktigt hett)... och imorgon kanske igen på Debaser, jag tänker stå där klockan 19 för att komma in på det där stället dit typ alla verkar dra sig... Och skiter det sig imorgon så ska de komma hit till Uppsala i maj. Nått annat göteborgsband är tydligen den stora attraktionen men jag har inte koll på dem och fattar ingenting, det är ju the kid som är världens bästa band så lite större bokstäver kunde de väl förärats i utannonseringen. Nåja. Här bjuds på en Kid-låt, tub-utbudet var inte stort och det jag tycker om bäst fanns såklart inte.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards