Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Johanna - 11 mars 2008 23:52

Ah, minns ni min oxalis 14:90?

Det är typ mitt bästaste krukmonster :) I julas trodde jag allt var kört. För alla strånkar typ dog och det var bara tre överlevande. Men tja, sen komm nya strånkar upp och sen började den blomma. Och ur en blomma kom en strånk!

Titta vad tokigt (och ush vad trist med oredigerad bild...)! Kul när det händer grejer. Det här är kanske helt normalt men eftersom att jag är sjukt ovetande om hur 14:90 beter sig i normala fall så tycker jag det är supercoolt! Sen hittade jag det här i krukan:

 

Kotte! Gör 14:90 kottar?! Kul. Händer mycket i den krukan. Sen tyckte en av mina egenuppfödda pellisar att nu är det fan-i-mej-dags.

Och det tycker jag också! Nu vill vi ha sommar! 


Inatt drömde jag om att det var sommar. Jag gick i t-shirt i Uppsala. Grus under skosulorna och varmt! Det var väldigt jobbigt att vakna i en grå morgon efter en så härlig väderdröm. Men jag och pellisen drömmer oss bort.(och nu kanske någon kommer och säger att jag ska klippa av pellisens blommor men ickeickeicke, vi är partners in crime och i vårat universum kommer det vara sommar nästa vecka)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards