Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Johanna - 17 mars 2008 10:06

Börjar denna vecka med att blicka tillbaka på helgen som gått. Jag och två av mina marsvin, Abiona och Överintendent Mästersson, var på utställning i lördags. Överintendent Mästersson fick sitt tredje raka cert och är nu Svensk Champion. Roligt för mig. Mästerssons syster Överbiblotikarie Pipa Larsson fick också cert har jag för mig. Kulit.  Sen var det årsmöte för lokalavdelningen Norrort. Jag blev vald till ordförande för mötet och jag hoppas jag inte spårade ur för mycket. Ville hålla upp tempot för det var ju melodifestival.


I år har jag varit helt hooked på melodifestivalen (det betyder bara att jag sett varje tävling. Har inte någon som helst mer koll). Hookningen beror nog till störst del på social påverkan. Det började med att jag skulle på fest där alla hade hamnat framför den första deltävlingen. Men nu så är det nästan klart. Amazonkvinnan ska bara ut i Europa och slåss för Sverige. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards