Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Johanna - 26 mars 2008 10:54

Hoh. Snart är det över. Flera veckors extremt pluggande. Jag skojar inte när jag säger att jag suttit 12-14 timmar om dagen i kanske två veckor nu. Efter och innan har jag gjort marsvinsmagazinet - mitt sista nummer! Inget påskfirande för mig heller. Ska snart hoppa in i duschen för att sen ta mig vidare till tentaskrivningen som börjar klockan 15. Vaknade med känslan "tja, nu kan man inte göra så mycket mer" och var rätt tillfreds med det. Men en stund senare fick jag jordens adrenalinattack och började skaka. Konstigt hur man är. Men nu är jag bara taggad. Vill bara skriva skiten nu, ursäkta språket men det är liksom så det känns. Sen ska jag och mina uppsalakursare slå våra kloka huvuden ihop och göra de mindre kloka på någon pub. Jag hoppas att jag kommer vara mig själv igen imorgon och typ börja tänka på annat, vanliga saker - som marsvin och blommor. Och liksom inte när en vän beskriver ett problem för en, typ jag förstår inte varför jag gör si och så och det blir så här, att man direkt refererar till det man läser och kläcker ur sig något i stil med; Ja men du har problem med det episodiska minnet förstår du... Hoh!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards