Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Johanna - 13 januari 2008 17:58

Det har varit en dag som främst fokuserat på städning. Igår orkade jag inte göra särskilt mycket men idag så. Men hela hallen är full med sopor iform av pizzakartonger och pant. Undrar om man kan bli rik på att ha fest?


Det är dags för kvällsmat. Vet inte alls. Jag är sugen på allt. Men det känns som att det antingen sushi eller pasta med smör och salt. Jag vet inte vad det är men jag har blivit helt tokig i pasta med smör och salt. Kan ju absolut inte vara hälsosamt. På min födelsedag åt jag det varje gång jag blev hungrig - men det fick jag ju; det var ju min födelsedag. Hade gröna bönor med också som jag kokade i en egenuppfunnen ångkokare.  Tog mitt durkslag och satte det ovanpå kastrullen som jag kokade pasta i. Det fungerade perfekt och jag kände mig duktig som utnyttjade värmen så bra.


Imorgon ska jag jobba och då ska vi åka och måla i en atelje. Ska bli skönt. Jag har ett motiv i mitt huvud som jag behöver bli av med. Sen ska det yogas hela veckan. Ska gå en intensivkurs varje kväll. Fy tusan och bubblan vad skönt det ska bli. Yogakursen har jag fått som julklapp från mitt jobb. Mitt jobb är bäst!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards