Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Johanna - 20 januari 2008 21:30

Nu ville min dator gå sönder och inte mer vakna. Så det blir nog inga bilddagboksbilder ikväll. Och massa annat som går i stöpet. Jag hoppas innerligt att den vill återuppstå om ett par timmar. Kan vi alla stämma in i en bön?


Min kära inneboende är snäll och lånar ut sin dator så att jag kan kolla mina skoluppgifter till imorgon. Jag tackar och bockar. Nu ska jag lämna tillbaka den.

Av Johanna - 20 januari 2008 20:29

Har precis kommit hem från min gotlandsresa. Har hälsat på mamma och Urban. Har varit jättemysigt. Mamma var ju lite sjuklig så vi löste mest korsord och hängde runt i närheten av huset. Det har varit mycket soligt och skönt promenadväder. Grannen föder upp små hästar som var jätteroliga att kika på, små shettisar och gotlandsruss som var bara något år gamla och superbusiga. Andra djur vi sett är någon liten fågel som inte alls är rädd så den går lätt att fota, en fasantupp som var rädd så den gick inte att fota. En halvrädd domherre som blev fotad men jag vet inte om han kommer att synas öht på bilderna ;) Jag fotade tills kamerabatteriet tog slut. Det ligger på laddning nu sen ska bilddagboken uppdateras.


I går gjorde vi våfflor och åt med den fantastiska sojagrädden (och tinade hallon) som jag skrev om innan jag åkte. Den är ju helt fantastisk. Till och med mamma åt men hon var misstänksam - men hon åt! Det är bra betyg det: Mer sojavispgrädde åt folket!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards