Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Johanna - 4 februari 2008 21:50

Som sagt, tog en tripp till el stockholmo fredagskvällen till ära. Där åkte jag tunnelbana lite runt omkring i stan. Bland annat till Sandsborg och Slussen och lite sånt. Det var knökmycket folk. Jag, Sa och Ol fick klämma ner oss på en plats för fyra där det redan satt en man, han läste tidningen han. Vi tjitttjattar lite i goda vänners lag.


Ol: Hur har det gått med din bäbis nu då?

Jo: Ja, när jag tog upp henne imorse så var hon rumstempererad och då förstod jag att något var fel.

Ol: Ojoj (Vet jag inte alls om han sa så ejenklien men typ nått sånt borde han väl sagt).

Jo: Ja så omkring klockan två idag så dog hon.

Mannen med tidningen, nu med uppspärrade ögon och väldigt förskräckt röst: Vad var det för en bäbis egentligen?!?!?!!!

Jo, som om det var helt självklart: En marsvinsbäbis.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards