Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Johanna - 25 februari 2008 11:12

Så. Hemma från besiktningen och s å k l a r t - vi måste dit igen. Men först ska vi till någon trevlig verkstad. Jag får jobba stenhårt med mina psykiska spärrar nu ;) Men på Upplands Motor var de riktigt trevliga och snälla mot mig faktiskt, till exempel fick jag en påse bilar när jag hämtade bilen. Inte för att jag kan äta dem mene det ska mina plugghästvänner få göra nu - vi ska ses på Karin Boye om en stund.


Av Johanna - 25 februari 2008 09:27

Ögonen blev besiktade i fredags förmiddag. Och ja, jag ska ha glasögon. Är astigmatisk och översynt. Hej glasögonvärld! Var på specsavers först och kollade för de är billiga och jag fick med mig lite par men alla kändes tråkiga. Sen promenerade jag till synsam trend och japp - där fanns dem! De bara låg där och skulle åka tillbaka till Danmark kl 18. Gick och tänkte över dagen men sen bestämde jag mig för de danska bågarna. Valet var inte så svårt när de ringde från verkstaden och sade att reparationerna på bilen inte ens gick på 2000:- (det kändes som att det var gratis för jag hade ju tänkt mig  kanske en nolla till men kanske inte en tvåa först utan mer en etta...).  Så då kunde jag ju slå till på ett par glasögon som jag faktiskt trivs i.


Men nu ska jag iväg till bilprovningen och besikta bilen. Håll tumme för mig. Det är fortfarande lite läskigt att besikta bil. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards