Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Johanna - 10 februari 2008 23:18

Tänk vad en borttappad mobil kan ställa till med. Nu kan jag pusta ut. Kontakt är upprättad.

Av Johanna - 10 februari 2008 21:09

Hej och hå vilket dåligt avslut på dagen. Satt och åt och bet mig i läppen just där det redan satt en blåsa. Det blöder. Uuuuh vad det är synd om mig nu. Dessutom drack jag apelsinjuice så det sved som satan. Det kanske var dumt gjort men jag hade hällt upp det i glaset och inte tänker jag kasta bort god juice för att jag bet mig i läppen heller.

Av Johanna - 10 februari 2008 21:04

Igår ringde en vän väldigt sent men jag hörde inte det för jag var ute i krogvimmlet. Men jag ringde upp. Inget svar. Ringa igen efter en stund, inget svar. Jag blev liksom lite orolig och började fundera på om det hade hänt något.


Idag har jag ringt och ringt. Telefonen är av, kanske är batteriet slut och vännen inte är vid sin laddare? Var är vännen då? Jag kan bara komma på tre alternativ. Vännen har gjort något dumt och är inburad av baconligan. Vännen har gått sönder väldigt mycket och är omhändertagen på något slags sjukhus. Vännen har hittat någon att ha en kärleksaffär med så att ta sig hem och ladda mobilen är inte högsta prioritet. Åh, om du ser det här så ring mig.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards