Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Johanna - 29 februari 2008 21:16

Har varit en lagom dag idag. Var upp i morse till lantmännens för att köpa hö och havre. Där var det hur mycket bilar som helst och gick inte att hitta parkering. En stor skylt talade om att det var första mars och klubbdag. Första mars är det ju inte men klubbdag var det.


Efter att ha lämnat av maten hemma så åkte jag ner till Karin Boye och skrev på mitt arbete i socialpsykologi. En sida fick jag ihop idag i alla fall. En blev det igår så nu har jag helgen på mig att knåpa ihop de sista tre.


Åkte hem vid 16 för att bada marsvin som ska till Vikingstad imorgon för att sedan åka vidare i landet och en ska till utomlandet Danmark :) Åkte med dem till Västerås till L som ska ta dem vidare imorgon. Hoppas allt går bra. L hade jättemysiga rexkatter. 


På vägen hem så satt jag och resesällskapet och suktade efter Flogsta grillens fallaffel. Men av alla dagar som det faktiskt finns så skulle de ha stängt just i dag. Pga renovering... Men hallå, det var inte längesen de renoverade och målade om allt till guld och rött. Vad ska hända nu då?  Hoppas guldet får vara kvar i alla fall.


Det blev till att gå till Luna och äta fallaffel istället. Inte lika bra men den duger. Luna är en av Flogstas pizzerior som har utskänkningstillstånd. Självklart hade vi sällskap av en av Flogstas mest kända alkisar. Han såg väldigt sorgsen ut ikväll. Satt med pannan i djupa veck som han vilade tungt i sina händer :/


Nu ligger jag nerbäddad i soffan med datorn på magen som värmedyna och en påse godis brevid. Ska bara sega ikväll och vara pigg imorgon. Borde trimma Abiona, ett av mina marsvin som faktiskt har hår. Hon ska ställas ut i Kallhäll i mars, men jag orkar inte trimma nu. Det får bli imorgon.


Imorgon ska det partajas lite också. Rockgasque på V-dala nation. Lykke-Li ska spela och hon verkar lite ok. Banden brukar allt som oftast bli en trist paus i dansandet. Men det här verkar lite trevligt. Värst vad det verkar som att jag tycker om ny musik nu då...




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards